Vad gäller ditt ärende?
På denna sidan finns kontaktuppgifter till vår kundtjänst. För att undvika potentiell felkommunikation eller förseningar i ärendet, vänligen läs nedanför.
Om ditt ärende gäller en retur eller en reklamation är det viktigt att ärendet skickas in så snart som möjligt.
Har du försökt lösa problemet på egen hand med hjälp av resurser som FAQ eller manualen?
När du kontaktar oss, vänligen inkludera så mycket information som möjligt. Om ditt ärende gäller en reklamation, inkludera bilder.
-
Letar du efter hjälp med produktinstallation, reparation eller underhåll?
Har du frågor om betalning, fakturering eller återbetalning?
Gäller din fråga reklamation, retur eller beställning?
Har du problem med en specifik produkt eller tjänst?
Gäller din fråga leveranstid eller lagerstatus?
Har du synpunkter på vår service eller råkat ut för skadade produkter?
Frågor & svar
Vi vet att det ibland kan vara lite förvirrande eller överväldigande att e-handla, så vi har skapat Frågor & svar för att hjälpa dig att svara på alla frågor du kan ha om våra produkter, tjänster och policyer. Oavsett om du är en förstagångshandlare eller en återkommande kund, hoppas vi att informationen som tillhandahålls här kommer att göra din upplevelse hos oss blir så bra som möjligt.
Kundtjänst
Hittar du inte svaren på dina frågor är du välkommen att kontakta oss på telefon eller via e-post. Vardagar 10.00 - 17.00. Om du inte har fått återkoppling från oss inom 48 timmar, vänligen kontakta oss igen. Om ditt samtal inte kommer fram så är kundtjänsten upptagen för tillfället. Försök gärna igen senare.
Lär känna teamet bakom VVSMAX
Hans Frisell
Segmentsansvarig VVS
Tina Winiels
Ekonomi
Rave Winiels
Sales
Dominik
Kundtjänst
Rave W
Tech
Pavel, David, Andreas
Logistik
Samt flera lokala entreprenörer
Svea Ekonomi, Mästergruppen, Schenker & DHL